Uvjeti dostave i isporuke
Pošiljke isporučujemo putem DPD Croatia d.o.o.
Za kupce iz cijele Hrvatske, dostava za sve narudžbe iznad 50,00 € je besplatna. Trošak dostave od 4,30 € uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se, bez obzira na iznos narudžbe.
Roba se šalje nakon potvrđene uplate. Naručena roba siže u roku 2 - 4 dana od trenutka slanja (subote, nedjelje i praznici isključeni). Za otoke i i manja mjesta diljem Hrvatske, vrijeme dostave je nešto duže i ovisi o važećem rasporedu vožnje DPD-a, koji možete pogledati na sljedećem linku:
https://www.dpd.com/hr/home/produkti_i_usluge/classic_usluga/hrvatska/raspored_dostave_na_otoke
U iznimnim situacijama povećane potražnje/intenziteta narudžbi ili uslijed otežane isporuke od strane naših dobavljača koje se ponekad mogu desiti, dostava narudžbe može kasniti nekoliko dana. O tome ćemo vas obavijestiti.
Za dostave koje ne zadovoljavaju uvjet besplatne dostave naplaćujemo 4,30 € (uračunat PDV), neovisno o težini pošiljke i udaljenosti mjesta dostavljanja.
Molimo Vas da po primitku svoje narudžbe pregledate proizvode i isti dan nam javite uz potkrijepu slikama o eventualnim oštećenjima uslijed transporta kako bismo bili u mogućnosti odmah iskomunicirati isto s našom dostavnom službom. Na žalost, nećemo moći uvažiti reklamacije koje su prijavljene kasnije od dana preuzimanja pošiljke s Vaše strane jer nam iste ne prihvaća naša dostavna služba. Hvala vam na razumijevanju.
Kako bismo osigurali što kvalitetniju komunikaciju između Vas i dostavljača, dostavljaču ćemo ustupiti i kontakt broj telefona koji ste nam naveli prilikom registracije. Dan prije isporuke zaprimit ćete SMS/E-mail u kojem Vas dostavljačka služba obavještava da će dostava biti idući radni dan. Na dan dostave, u jutarnjim satima, dobit ćete SMS/E-mail o vremenu dostave u okviru 1 h (npr. dostava će biti između 10 i 11 h). Unutar SMS/E-mail poruke nalazi se link pomoću kojeg možete pratiti put paketa, dogovoriti novi datum dostave, promijeniti adresu dostave, preusmjeriti paket na Pickup lokaciju (INA benzinske postaje, DM, iNovine, Petrol, Crodux, Trgovina KRK, Tommy, Adria Oil, NLK trgovina i distribucija, Color Trgovina, Kiosk Travno, Copy Print Osijek, Eko Dobra Priča, Mass Light, Born Elektorinic, DPD depoe) ili Pickup paketomat, zatražiti alternativno mjesto dostave (npr. sigurno mjesto).
Ako Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku zbog nedostupnosti proizvoda na tržištu, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan. Novac s Vaše kreditne kartice neće biti povučen do trenutka isporuke.
Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je, a ako imate potrebu zamijeniti zaprimljeni proizvod zbog pogrešne narudžbe ili veličine proizvoda, troškove razmjene snosi naručitelj u iznosu od 4,30 € .
Prije isporuke svaki artikl provjeravamo da nije oštećen. Molimo da pošiljku preuzmete pred dostavljačem kako bi izbjegli naknadne reklamacije zbog pošiljke oštećene prilikom dostave.
Ljekarna ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile.
NAPOMENA: Za dostavu u inozemstvo kupac snosi troškove dostave. Ako Vaša narudžba nije u mogućnosti biti provedena, odnosno ako naručujete iz inozemstva, ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate kako bismo mogli izračunati posebnu cijenu dostave paketa.