Česta pitanja

Kako se registrirati?

Registrirati se možete klikom na Prijava koja se nalazi u gornjem desnom kutu našeg web shopa. Upišite svoju e-mail adresu i lozinku te kliknite na Prijava.

Kako naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti putem našeg web shopa www.eljekarna24.hr kao registrirani korisnik ili bez registracije. Također, postoji mogućnost telefonskog naručivanja ili putem e-maila. (+385 91 6191 901 ili info@eljekarna24.hr)

Kako platiti narudžbu?

Narudžbu možete platiti prilikom preuzimanja paketa - pouzećem, kreditnom karticom, općom uplatnicom i poklon bonom. Obročno plaćanje nije moguće.

Kako se vrši povrat novaca?

Potrebno je na e-mail info@eljekarna24.hr poslati IBAN, ako se radi o plaćanju općom uplatnicom ili pouzećem. Kreditnu karticu ćemo samo stornirati - novci nisu na našem računu, prvo se narudžba treba obraditi.

Koliko iznosi cijena dostave paketa?

Za kupce iz cijele Hrvatske, dostava za sve narudžbe iznad 50,00 € je besplatna. Trošak dostave od 4,30 € uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se, bez obzira na iznos narudžbe. 

Koje je očekivano vrijeme dostave?

Narudžbu ćemo poslati u roku 2 - 4 radna dana (osim subote, nedjelje i praznika), a ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla.

Što ako proizvod koji želite naručiti, nije odmah raspoloživ?

U iznimnim situacijama povećane potražnje/intenziteta narudžbi ili uslijed otežane isporuke od strane naših dobavljača koje se ponekad mogu desiti, dostava narudžbe može kasniti nekoliko dana. O tome ćemo vas telefonski obavijestiti. Također, možete ispuniti naš Upit o dodatnim količinama .

Kako usporediti proizvode?

Možete usporediti proizvode koji se nalaze u istoj kategoriji. Preko proizvoda koje želite usporediti, trebate proći s mišem i kliknuti na "Usporedi". Zatim u gornjem desnom kutu stisnete na dvosmjernu strelicu. Proizvodi će se izdvojiti i usporediti.

Kako otkazati narudžbu?

Molimo kontaktirajte nas na +385 91 6191 901 ili na info@eljekarna24.hr , mi ćemo otkazati narudžbu za Vas.

Što učiniti, ako Vam stigne oštećen proizvod?

Molimo Vas da prilikom preuzimanja proizvoda provjerite eventualna oštećenja i odmah ih reklamirate dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbijte preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Ukoliko ipak preuzmete oštećenu pošiljku, molimo Vas da po primitku svoje narudžbe pregledate proizvode i isti dan nam javite uz potkrjepu slikama o eventualnim oštećenjima uslijed transporta kako bismo bili u mogućnosti odmah iskomunicirati isto s našom dostavnom službom. Nažalost, nećemo moći uvažiti reklamacije koje su prijavljene kasnije od dana preuzimanja pošiljke s Vaše strane jer nam iste ne prihvaća naša dostavna služba.

Kako izvršiti povrat proizvoda?

Proizvod je moguće vratiti unutar 14 dana od dostave paketa, ako proizvod nije otvaran, oštećen te na bilo koji način korišten što uključuje i ambalažu proizvoda. Proizvod je potrebno zaštiti od mogućih udaraca tijekom transporta, proizvod treba biti vraćen zajedno s ambalažom i računom.